29 Temmuz 2010 Perşembe

ya da sadece...

Bir dolaba kilitledim kendimi, karanlık ve küçücük...dizlerim çeneme değiyor, haliyle gözyaşlarım da dizlerime düşüyor, elimde yanan sigaraya nefes verdiğimde yaşıyorum anlık aydınlığı, kimse bilmiyor orada olduğumu ve bu beni mutlu ediyor, gizliyim, sır oldum...

Günlerden perşembe, saatin önemi yok şu an, aslında hep önem vermişimdir ve bunu yazarken gözüm kaydı bile 22:20 yine güzel bir saate denk geldim...şu an olmak istediğim yer burası mı emin değilim, çok uzak bi ülkede, tek başıma, hiçbir tanıdık yüzle çarpışmadan dolaşmak istiyorum şu an, belki yağmura yakalanıp bir saçağın altına sığınmak ve kaçışan insanları seyretmek, sırtımı bir duvara yaslamak ve saatlerce öylece kalmak istiyorum...

...

22:25...nerde olduğumun önemi yok şu an, olmak istediğim bir yer de yok, bir gövdem yok, içim boş, kılıf düş yere, orda kal, bir paçavra ol...

22:32...bir fransızca şarkıya düştüm, çok özel bir şarkı benim için, anlamı çok, hatırlattığı çok, yaramı deşmek ne acı ve ne keyifli bişi aslında, içim nasıl da sızlıyor, kemiklerim sızlıyor...

22:35...şu karşıdaki duvara çivilesem kendimi, ellerimde sızan kan renk verse duvara, sıcaklığında ben üşüsem, ürpersem, kan kaybı sırasında görsem hayaletini, evet orda desem, tam karşımda, gerçeksin, ordasın bak geldin ama bunun için ben bu kadar kanamalı mıydım?

22:38...bordo koltuk, pembe yastık, lake sehpa, tv de garip film sahneleri, öpüşen ve birazdan sevişmeye başlayacak iki vücut gösterimi, keşke dediğim bir an...

22:40...mutfak uzak, kahvem bitti, hava soğuk, sigara içmeliyim, içip içime çekmeliyim seni, biliyorum ki hava da sen varsın, duman sen, yaktığım ateş sen, uzakta yanan o ışık sen, gökyüzündeki yirmibinmilyon yıldız sen ve o kadar sen ve bi küçücük ben...yetmezdi zaten...

22:43...pikap ve eski bir plak, güzel bir melodisi var, sözleri işitmiyorum, sesi ayıramıyorum bi türlü ama müzik güzel, hadi dans edelim. "hayır o nerden çıktı şimdi", "bu müzik boşluğa mı karışsın, kalk hadi". "sen delisin, sevgilim", "sadece seninleyken"...

22:49...müzik bitti, sen gittin, ışıklar yandı ve ardından söndü, perdeleri açmalıyım sonuna kadar, nefes alamıyorum, duvarları yıkın!! açılın lütfen hava almalıyım, lütfen bırakın beni ölmeyim henüz...

22:53...saatin yelkovanın gidiş hızına yetişmeye karar veren akrep benim ve üzerime geldiğinde iğnemle onu öldüreceğim ve her şey duracak o an, sen duracaksın, donup kalacaksın, ben gelip nefesimi vereceğim içine, gözlerin açılacak, yüzüm gözlerinin içine akacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder