2 Mart 2009 Pazartesi

Başlıksız Son...

büyümek ne kadar da acıttı gözlerimi
üzerime bol gelen bu soysuzluktan kurtulma şansım yok
yürümeyi öğrenmiştim düşmemem lazım
tembelim ben biliyorsun
gittiğinde de
bu yüzden koşmadım peşinden…

sarhoş sanıyorsun beni
hayır değilim sadece 1 kadeh şarap içmiştim ve öpmedim ki seni kokusunu duysan
sigara yaktım içme diyemezsin de artık bana
yürüyorum senden
hiç ardımda bırakmamıştım seni daha önce
belki bu yüzden nabzım hızlı ve kararsız..
unutmak ve hatırlamak yok gömüyorum hafızamı sis perdelerine şimdi…

gece fırsattan istifade ediyor kollarını açtı bana ve etrafıma geçmişi kusup kayboluyor…sıkıntı yine sıkıntı mutluluk ardımda çıldırmış kahkahalarla titriyor…
ay güneşe teslim ediyor bi kez daha kendini ve günü doğuruyor yine…
gün geçti günler belki yıl asır…
vaktin geçmesi yaşamak mı demekti?…
biz iki ayna gibi yansıyorduk birbirimize ve kırılıyoduk…kırılan vakitlerden kurtamalıyım nefesimi
nafile bir çaba…


ve yine sisler sarıyor siliyor beni, tek tek parçalarımı bırakıyor boşluğa
bir ip lazım bir cellat her boşluğa asılmalıyım tekrar tekrar
marşlar çalıyor ve karanlık…

kanımı temizliyorum şimdi git geller etrafımda
yalpalıyorum…

hazırım yarına
yarın mı?
Yarın yok saçmaladım ve bavulum hazır son yolculuğa
Uyuyan cesetlerin birinde kimliğim, yollar bitti nefesim son durakta…

Ömrüm yanıyor bak
Kokusu yok
Bitti mi söyleceklerim
Hazır mıyım susturulmaya
Susmayı dilime sadaka veriyorum
Kapıyorum geçmiş ölümlerin ardına kapılarımı
Sen gelme sakın soyundum sessizliğe

Gelme demiştim…
Oof yine o müzik hadi danset ruhumla şimdi, dokunsana bana soğuk muyum. Hissiz değilim henüz ama cesedim soğumadı…benim karşındayım işte bakma öyle
Bağırma yeter
Çığlıkların şok etkisi yaratmıyor bedenime
Hayır
O örtüyü bırak yerine lütfen üşüyorum bedeninle ört beni…
Ağlama gözyaşların çukurlar açıyor vücudumda artık saklayamam o çukurlarda seni
Şimdi ben istiyorum gitmeni
Git hadi
Biliyorsun ben tembelim
Gidersen
Koşmam peşinden…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder